O mnie


Zawsze marzyłam o domu otwartym... A to wiąże się z aromatami wypełniającymi każdy kąt, bo zawsze może ktoś wpaść. Zresztą weekend bez ciasta jest niemożliwy, dzieci ogłosiłyby bunt na pokładzie ;).

piątek, 27 czerwca 2014

Strudel z owocami z ciasta filo

Na Roku Szkolnego zakończenie... słodkie zwieńczenie ;)


Składniki:
  • opakowanie ciasta filo mrożonego (na jeden strudel wystarczają 3 płaty)
  • pół kostki masła
  • bułka tarta
  • pół kg owoców
  • cukier do doprawienia (w zależności od owoców inna ilość)
  • do jabłek polecam rodzynki lub mieszankę owoców z Lidla (rodzynki, figi, żurawina)
  • cukier puder do posypania

    Podpowiedź: w wersji szybkiej jako farsz jabłkowy idealne są jabłka z cynamonem z Lidla ;) (trochę niekomercyjnej reklamy ;) )

Po rozmrożeniu płaty ciasta delikatnie wyciągnąć z opakowania. Położyć dolny na równej powierzchni. Posmarować roztopionym masłem. Przykryć kolejnym płatem, posmarować masłem i przykryć kolejnym. Po posmarowaniu masłem posypać cukrem i bułką tartą. Do połowy ciasta przykryć owocami drobno pokrojonymi. Pocukrować, posypać bułką tartą. Bardzo delikatnie zwijać, zaczynając od strony pokrytej owocami. Posmarować resztą roztopionego masła. Wstawić do piekarnika rozgrzanego do 160 stopni i piec około 20-25 min. 
Delikatnie wyłożyć na talerz i podawać ciepłe.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz